jaajaa

Denna dag har varit smått konstig men ändå rolig på ett sätt.
Skoldagen var ett enda piss, men jag orkar inte just nu tänka på allt det. Jag är bara så trött på skolan. Vill bara att den skall ta slut och det skall bli sommarlov. (jag vill att jag skall fylla 18) Någonstans inom mig så skulle jag vilja njuta av skolan och mina klasskamrater. Men jag kan inte riktigt göra det. Jag vill det, men jag kan inte. 
Ibland känner jag mig jätte elak och tänker på hur FULA alla är. De kanske är jättesöta. Vad vet jag. Jag kan ju ha förvriden syn på utseendet. Jag vet inte.

Jag skall bli en ny människa. Jag skall lära mig ringa människor utan att darra och må dåligt av det. JAG SKALL. Jag skall få mitt rum fint och färdigt, så att det ser ut att jag bott här en tid och inte just flyttat in. DET MÅSTE JAG. Klippa ur tidningarna jag har i skåpet.
 Gå på långa promenader och få bättre kondition.

MÅ BRA.

Inte se ut som om jag var gravid.

Jag behöver ett nytt liv.

(nästa inlägg nästa söndag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0