gajun

Tro mera på mig själv. Vara mera positiv. Jag kan inte vara det. Ibland känns det som om jag skulle kunna klara av allt i världen bara jag håller mig positiv och glad. Kan någon vara glad i all evighet? Kan man stanna positiv för resten av livet?
Svaret är: NEJ. (inte om man är jag. eftersom jag söker fram alla små problem och gör dem stora.) Jag kan inte vara positiv när det gäller mig själv och mitt liv. Det är inte möjligt. Jag säger alltid åt alla att tänka positivt. Är det fel när jag inte själv gör det?

Gör jag fel igen?

Är jag bara dum och fejk? Fel?

Skolan känns jobbig. Det är inte ens mycket kvar.. Men vad sen när det är över? Nytt år? Nya problem? Utan gamla hjälp och lösningar. Hur i hela friden väntar sig någon att jag skall klara av det?

Vad håller jag påriktigt på med?


Jag gör bara fel
fel
fel
fel

Jag mår konstigt.


Fråga INTE.

JOO

NEJ


Gå bort.


Jag klarar inte av detta.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Om man lyckas vända problem till möjligheter så ändras många saker

2006-05-19 @ 10:10:08
URL: http://oriental.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0