v-slutet del 2

Efter att N släppte av oss vid kampen så gick jag, C och Ce till blippo. Det var roligt. Sen skulle vi till några andra butiker. Det mesta jag gjorde var följde efter. Det kändes inte jättebra, men ändå så följde jag bara med. Ett par tillfällen tänkte jag nog att varför sticker jag inte bara. Men ändå stannade jag. Ville väl försöka försäkra mig själv att jag hör till gänget. Gick jättebra.
Tillslut när vi kom tillbaka till kampen bestämde jag mig för att fara hem. Stannade i andra ändan av metron. Märkte att min akku på telefonen var slut. Perfekt.
När jag kom hem så fick jag veta att explorer fungera igen. Blev glad.
Pratade en hel del med C på msn. Kändes bra.

Idag så sov jag länge. Äntligen fick jag göra det utan att vakna. Skönt.
Klockan 5 typ träffade jag Julz. Härligt härligt härligt. I was in heaven. Vi gick runt i stan och sen gick till Wayne's  och satt där och pratade. Smått lebbvibbat i både början och slutet. Stod och kramades i över 5 minuter.
Hon är bäst.

That's all folks.

Kommentarer
Postat av: Ci

wiee, nån från hfors :D

2006-03-26 @ 19:24:31
URL: http://diamonddog.blogg.se
Postat av: Emzi

:) Jepps.

2006-03-26 @ 19:25:53
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Mentorion

blippo? vet inte alls var dom där ställena finns :]

2006-03-27 @ 17:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0