V-slutet del 1

Fredag:
Jag vet inte om det finns något att berätta om morgonen. Det enda var att jag måste vakna helt skittidigt. Jag måste vakna klockan 6 för att vara ute halv 7. Död var jag nog.
Jag hann bra med bussen och blev i tid till praktikplatsen.
Början gick bra eftersom det var H på jobb. Senare kom Mi på jobb och hon hade tydligen inte sovit så bra så hon bara typ fittades med mig. Sa att jag måste lite själv titta vad som borde göras. Just satan. NEJ. Det är inte meningen att jag skall göra det förlåt mig. Jag tycker inte om henne.
Sen när jag och en annan gick till butiken så när vi kom ut ur butiken så hade det börjat snöa. Visst fin vår vi har här ju. Sen var det ju inte så mycket av min dag kvar.
Sen fick jag gå. Thank god.
Hade titta fel på busstidtabellen men det var inte så farligt eftersom jag ändå hann bra. Hann t.o.m. till butiken för att köpa russin (hälsosam?).
C, S och Ce stod redan framför skolan och väntade när jag kom dit. C hade väldigt fina solglasögon på sig.
Så kom alla vuxna som skulle vaka oss fyra. Tre stycken. Kan ju alltid behövas många.
Satt i samma bil som Ce. Inte mycket prat.

Väl framme så blev nästan direkt mat vilket var helt okej. Kändes småkonstigt på vägen till matsalen men jag överlevde. Maten var okej. I bordet satt jag en stol bort från de andra. Jag vet inte varför. Kändes bara som om det var rätt. Jag vet inte. Kanske det var dumt. Jag är bara sån.

Så gick vi upp för att börja mötet. Mötet gick fint tills J och N tog fram kort (alias) och delade ut. De sa att vi skulle presentera oss med hjälp av dem (typ) förstås hade vi valt ett nummer först. Orka förklara. Jag dog smått när jag fick höra det. Alltid förr har jag vägra och sagt nej. Att jag inte vill. Förstås vet jag att jag borde lära mig att klara av det.
För ett par sekunder tänkte jag att jag klarar av detta. Jag kan göra det. Men sen så ändra jag mig. Sprang till wc för att inte få panikattack eller liknande. Jag gick tillbaka och satte mig. Just då blev det typ min tur och jag sa att jag inte vill. J sa att jag skulle ens ta 2 kort. Jag sa nej. Hon fortsatte en tid och sen sa hon bara "skit i det då." Det sårade smått. Jag trodde att hon förstod mig. Att jag inte klarade av det. Jag vet att hon bara menade väl när hon försökte få mig att göra det, men ändå. Det sista kunde hon ha lämnat bort.
Jag hade svårt att hålla mig själv i en bit just då, för förstås var jag mittpunkten vid den sekunden. Det var skönt att ingen sa någonting om det. Tror inte att jag skulle ha klarat av det just då. Tack C för att du höll tyst.
Kvällsmålet tog vi i ett annat rum. Det var gott. Det var roligt att sitta där och skratta åt alla skämt.
Gillade väldigt mycket när de spelade d.e.m.o och jag satt och tittade på. Det var roligt eftersom alla var så jättetrötta så det blev inte mycket. Spec. J. Hon skrattade så hon grät.

Lördag:
Sov skitdåligt. Hade huvudvärk. Tidig väckning. Hemsk väg till matsalen. Kände mig inte alls bra.. J hade huvudvärkstablett som tur.
 I bilen satt jag och lyssnade på C:s mp3a med honom. Inte dålig musik måste jag säga. Det var skönt.

Nää-ä nu orkar jag inte mera idag. Mera kommer i del 2 imorron.

Kommentarer
Postat av: Ull

Låter jobbigt att gå upp tidigt. (... vill säga något annat trevligt, snällt och bra men det får väl räcka med den här kommentaren för att visa att jag läser och sådär. Eller ngt :P)

2006-03-26 @ 19:44:05
URL: http://ulrikanettelblad.blogg.se
Postat av: Emzi

Tack! :) (för kommentaren då och för att du läser.)

2006-03-26 @ 21:03:49
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0