Today.

Allt jag ville var att allt skulle kunna fungera på ett bra och trevligt sätt. Varför måste det nu fucka upp sig?! Varför måst M vara konstig?
Jag har väl int gjort någonting åt henne...eller?
Det känns int bra när jag vet att någonting är definitivt fel, men jag vet int vad det är som har gått fel. Antagligen har hon bara en dålig dag. (nej föresten det kan hon ju int. hon pratar med Ch och L.) Hon har ju slutat prata med mig förr, varför känns det lika svårt varje gång? Varför kan jag inte bara strunta i henne och hennes jävla humörsvängningar? Jag bara inte tål det.
Säkert har jag gjort någonting hon int gillar igen.

Hade lätt massage timmar idag. Hela dagen. Måste skriva en massa först, men sen fick vi massera varandra. Surprise surprise vem månne blev par med M. Fast det gick helt okej ändå. Men det känns konstigt att hela tiden bli ihop parad med henne.

I spårvagnen dissa jag alla tre. Jag orkade totallt inte. Ringde (JA JAG RINGDE) åt Julz istället. Hon svarade och vi sa hej ett par gånger och fnittrade. Det kändes härligt att höra hennes röst. Hon har stress och jag bara saknar henne. Vill träffa henne så fort som möjligt. Fick ett härligt sms av henne igår och det gjorde mig glad.

Uppgiften fortfarande ogjord och borde vara gjord imorron. Får säga att jag har den hemma igen. Läraren kommer halshugga mig men jag hinner int och kan int göra den mera idag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför skriver du alltid "int" istället för "inte"?

2006-03-02 @ 13:14:14
Postat av: Emzi

Det blir så automatiskt...

2006-03-02 @ 14:05:09
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: mandah

hon skriver som hon pratar?

2006-03-02 @ 15:56:06
URL: http://flickamedguld.blogg.se
Postat av: Emzi

Det bara blir så när jag skriver fort och inte tänker på saken.

2006-03-02 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0