sjukt.

22366-32

Jag har inte varit i skolan idag. Sov skitdåligt. Sa åt alla att jag var sjuk. Känner mig smått dålig när jag ljugit åt alla. Även Calle var så snäll och frågade hur jag mår på msn idag på morgonen. Det var supersött! Jag sa åt honom att jag överlever. Där ljög jag ju inte iaf. Så det var ju helt bra.
Fick honom att logga in på x3m. Han skrev t.o.m. en db (!!!) och jag behövde inte ens säga att han skall göra det. Han gjorde det av fri vilja. Han nämnde mig i den, inte med namn, men som hans kompis. Jag blev lycklig. (glad att han inte sa 'min dotter')
Så jag satt vid datorn hela dagen och lyssnade på musik. Skrev lite på 'pretty life'.

Har inte pratat med M och antar att hon inte vill prata med mig. Vill sluta bry mig om det.

Dessutom läste jag ju även lite. Vilket var superduktigt av mig.

Ingen skola imorron och sen bär det av till pappa för v-slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0