Samlar grejjer.

Skall till pappa igen idag. skall vara där till söndagen.

Bara sådär så att ni vet.


Hittade två uppgifter jag måste lämna in. Blev lite rädd att jag inte skulle hitta dem och därför måsta göra Ia:n pånytt, vilket skulle vara katastrofaliskt. och jag skulle inte ha viljat göra det. Tänkte redan att om jag måste så vägrar jag och slutar skolan, men vi kan vara glada.
Men jag är inte hudra procent säker på att det var allt jag skulle ge in. Det skrämmer mig. Men vi får se.

Mitt rum ser ut som jag vet inte vad. Hemskt ser det ändå ut. Jag måste ju rådda till det lite för att hitta uppgifterna. Men städa det kan jag ju absolut inte.
Har nog lite börjat, men långt har jag inte kommit.
Dessutom börja jag klippa ut artiklar ur alla mina hudra tidningar som jag har sparat under årens lopp. Det är mycket.

Jag har samlingsproblem.  Jag tror att någonting skall hända om jag kastar bort.  Nä, inte helt, men ändå. Jag kan inte kasta bort nästan någonting som verkar viktigt, eller så. Jag kan inte.
Jag samlar och min mamma blir galen på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0