Jävla. Jävla. Jävla.

Gud vad tråkiga timmar. asså påriktigt. Det var liksom inget intressant i det hela. och hela det där med rollspel var väl helt onödigt. Jag fick nästan panik och bara ville springa ut ur klassrummet, men ändå stannade jag kvar för någon orsak. Idén med det hela såg jag ju inte. Okej, alla andra tyckte ju det var jätteroligt när de fick överdriva varandra åt varandra.
Jag tycker synd om R som måste visa hurdan jag är. Hon har inte sett mej. Hon känner till den sida jag visar i klassen. Hon vet inte hurdan jag är annars.
Det kändes märkligt att se hur andra ser mig. Jag vet inte om det var bra eller dåligt.

Vet inte.

Jävla.
Har en massa jag borde göra. Men jag kan inte.
Uppgiften jag borde ha gett in idag. Som jag gjorde på morgonen. Nå den sög så jag skämdes och kunde inte ge upp den.

Kunde inte.

Jag vill att Ch skall se mig. Jag vill det. Hon sa att jag inte är osynlig i hennes ögon. Jag vill att hon skall se, förstå. (kanske du läser, kanske inte)

Vill.

Ätit en massa godis och lite kaka (okej mycket). Jag mår illa. Inte bara fysiskt utan även psykiskt. Jag vill inte bli tjock. Jag vill börja motionera. Kanske jag börjar imorron.

Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0