Håll i min tass.

"Jag har en kännsla av att du definitivt inte mår så bra. Du har en massa
underbara mänskor i ditt liv och du förstår att uppskatta dem, men som du
skriver så behöver du någon här, nära dig som håller din tass så du slipper vara
ensam.


Vi skulle borda få ditt självförtroende uppbyggt så att du skulle våga bjuda mer
på dig själv. Och inte alltid behöva "be om ursäkt" att du finns till, det är
vad du gör med flickorna i klassen. Faaaaaaaaaaaaaaaaan Emma du är en ypperlig
typ, du har en hel del skinn på näsan och det är inte bara tomt prat som ploppar
ut ur munnen på dig. Du har tankar och funderingar som är värda att lyssna på."
J i ett e-mail.

Hon har så rätt. Iaf i detdär första där. Hon läste mitt ärliga inlägg och skickade detdär plus en del annat åt mig.
Om jag har tankar värda att lyssna på kan jag ju inte säga om jag har. Det är ju de som läser det jag skriver som kan svara på det. Om det finns någonting i mitt huvud eller inte. En massa tankar ja, men om det är någonting viktigt vet jag ej.

Tomt prat är det aldrig. tror jag. Det jag säger har någonting i sig. tror jag.

Snart skall jag väl även bli tutor, som J föreslog. Det skulle ju vara helt trevligt.

Skall väl snart gå för att träffa Lila. Bara hon först svarar var vi skulle träffas, eftersom lilla jag har glömt vad hon sa, om hon ens sa någonting igår.

Bye bye birdie.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

*nickar instämmande*

2006-03-09 @ 18:36:41
URL: http://oriental.blogg.se
Postat av: Scaramouche

hej jag älskar dig

2006-03-09 @ 23:10:05
URL: http://tranquility.blogg.se/
Postat av: Emzi

älskar dig med.

2006-03-10 @ 07:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0