Devil is a loser (and he's my bitch)

Äter godis som morgonmål. Det är ju så otroligt hälsosamt eller hur? Bra för tänderna dessutom. Hahahahaaa. Ja, jag åt även en tomat fören jag började äta godis. Jag lovar. Plus att jag tog en multitabs. Känner mig bra. Nä.
Borde börja äta hälsosammare. jag skall ju faktiskt inte äta någon godis på hela nästa månad. Och sen när det blir varmare så skall jag börja promenera mera. (detta säger jag så att ni vet om det och kan slå mig ifall jag inte går igenom med det)
Gårdagen gick helt bra. Inga paniktillfällen eller liknande.
Kände mig populär när min telefon ringde när jag var på praktiken. Blev glad när jag såg att det var La. Svarade och hon började med sina frågor. Det är underligt att hon inte kom ihåg att jag är på IA och är väldigt busy hela dagen typ. Hon svor och la på.
Fick en del sms också. Mest av M som frågade när jag skall till Lillängeln.
M ringde sen på kvällen och sa med vilken bus hon kommer dit. Pratade en stund med henne.  Det kändes konstigt bra och naturligt.

Skall till pappa idag. Kommer bäck på söndag. Försök överleva utan mig (det borde väl inte vara så svårt).

Kommentarer
Postat av: Mentorion

jag äter alltid yoghurt som morgonmål...

2006-04-02 @ 17:55:20
URL: http://oriental.blogg.se
Postat av: Emzi

Det är bra.

2006-04-02 @ 18:27:01
Postat av: Ida

jag har kommit på en sak

2006-04-02 @ 18:47:37
URL: http://tampong.blogg.se/
Postat av: Emzi

Och det är?

2006-04-02 @ 21:03:48
Postat av: Ull

fast det är alltid skönt att inte vara hälsosam ibland... eller något x)Godis är trots allt gott. men lycka till med promenaderna och ja... allt x)

2006-04-03 @ 07:48:38
URL: http://ulrikanettelblad.blogg.se
Postat av: Emzi

Jag skall inte äta godis på en hel månad...hehe

Tack.

2006-04-03 @ 08:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0