Devil in heart.

Det finns typ ingenting att skriva om.  Haha. Gud, vad jag ljuger. Det finns ju fast vad att skriva om, men inget jag orkar skriva om. Vadå latjävel?

Skolan gick helt okej och jag överlevde. Kom på att jag har EK på torsdag och blev jätteglad. Studiehandledaren kom och sa att jag fick N1 i Näringslära. Jag är lycklig. Orka bry mig om det. Inte blev jag ju underkänd som jag först trodde att jag blivit.
Första timmen blev inget eftersom läraren var sjuk så vi fick göra annat. Jag försökte ringa åt en lärare men hon svarade inte. Skickade sms. Fick svar. Skall ringa nästa vecka. Kan ju bara gå med på det.
Lätt Massage. Hade ingen lust att göra det. Vägra. Satt och tittade på. Skrev en halv sida på en ny idé. Duktigt.
Hatar Netscape Browser.

Kommer inte in på msn. Jävlar.

att sånt.

Kommentarer
Postat av: Scaramouche

du är duktig (L)

2006-03-14 @ 19:15:11
URL: http://tranquility.blogg.se/
Postat av: Emzi

Det var bara en halv sida.

2006-03-14 @ 21:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0