Dark Wings (breathe breathe)

Don't you die on me
You haven't made your peace
Live life, breathe, breathe
Don't you die on me
You haven't made your peace
Live life, breathe, breathe
Within Temptation - Dark wings

Två dagar hos pappa.
Jag mår konstigt. Känner mig borttappad. Det låter helt konstigt, men så är det.
Jag vet inte längre vad jag vill eller vart åt mitt  liv är påväg. Pånågotsätt orkar jag inte ens bry mig längre. En dag i taget eller något liknande.
(tro inte på mig. jag ljuger ljuger ljuger. jag bryr mig alldeles för mycket.)

Praktik imorron. Mamma kommer med så att jag hittar.  Jag skulle inte alls orka med det. Inte alls. Skolan känns jobbig.

Skall träffa Julz nästa v-slut. Hon lovade det mej.  Efter ek-veckoslutet så skall jag träffa henne.

:D

Kommentarer
Postat av: Mentorion

*tänker på dig*

2006-03-20 @ 17:09:24
URL: http://oriental.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0