Midsommar.

Torsdagen:
Magisk dag. Bara härligt. Fick lite bråttom när jag skulle iväg eftersom jag beräknade tiden fel och trodde att jag skulle hinna helt bra. Fick bussen ganska bra så inga problem.
Fick vänta en tid hos Zan för att hon själv skulle uppenbara sig eftersom hon jobbade ännu, men hon kom och jag dog lite. Jag ÄLSKAR henne!
Den dagen gick till prat och liknande. Vi gick även till butiken och köpte glass. gott. Så tog vi lite längre väg tillbaka hem och gick runt. Killar som åkte fram och tillbaka med sina mopon.

Fredagen:
Minns inte när vi vaknade, men vi vaknade och gick för att se på tv. Åt morgonmål. Resten av familjen åkte till stugan och vi stannade en stund efter, sen gick vi till stugan. Tog typ 20 min så det var inte alls farligt. Mat.
Minns inte hemskt mycket av vad som hände på fredagen (jag har dåligt minne.). Vi var nere vid stranden med hunden och vaktade lilla B på samma gång medan han simmade med andra barnen.
Visst, man måste ju lära lillen att se mot kameran, :P

De vuxna blev fulla och flummade fram sin egen takt. Bastubesök (vuxna).
Ny flickvänsinspektion.

Stolar som går sönder eftersom sittaren i den väger för mycket och faller bakåt. Ligger där en stund eftersom han inte kom upp. Jag trodde att han hade slocknat. Men nähä det hade han inte.



Och självklart kokko-brasa. Den var väldigt liten (jämnfört med andra som jag sett).
22366-69

Och annat sånt.

Lördagen:
Dagen är lite ihoptrasslad.  Jag minns att vi satt en massa i solen och pratade och skrattade. Männen fick dumma idéer och blev totalt packade tillslut.
Zans mamma svarade i hennes(Zans) telefon när en viss person ringde. Stackarn måst ha blivit lite rädd. ("e de?" "e de?")

(bilder och jag passar inte ihop)

Senare (väldigt sent) gick vi hem med Zan och flummade lite till. Satt oss framför deras dator och såg på Gackt.
Nu har jag addiktera en till person.
Vanilla är det som fastnat tror jag.
En viss person måste lida lite av vår socker-och kaktusfylla. Herregud va perviga vi blev tillslut.
"Fuun va hutt han e"//Zan
Vi gick och la oss där klockan halv fem.

Söndagen:
Ayabie dvd tittande. Ah, så vackert.
Vaknade vid halv 1.
Till stugan. Lite vanilla once again.
22366-72Min Zan. (LOVE U)


Härligt långt veckoslut. Måste definitivt göras om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0