lång harang

Veckoslutet har varit så otroligt stressigt att det finns ingen höjd på det hela. Men på något sätt så är det inte så farligt. (sova kan man sen i graven) Det känns bara trevligt.

Fredagen var väl lite en besvikelse. Eller åtminstone morgonen. Sista skoldagen. Jag spenderar den till största delen med Nera medan mina klasskompisar inte pratar med mig. Jag fick en kram av en klasskompis (jag fick ju en av Nera oxå, om int två.). Det var inte så som jag tänkte att dagen skulle bli (okej, morgonen) men vad kan man åt sina konstiga klasskompisar.
Jag orkar inte tänka på det så himla mycket.
Resten av dagen gick till att se på dimissionen och sedan vänta på att alla gäster sticker hem och sedan började ordnandet av fest. Dekorering. Bord och stolar som skulle ordnas rätt och bra. Det tog en tid men vi fick beröm på kvällen så det kompenserar all möda.
Det kom lite mindre människor än vad vi trott att skulle komma, men det var inte så farligt. Om man nu inte vill kalla en massa mat över farligt.
Vid efterstädningen sjöng jag och C på Miyavis senor senora senorita. Man kan inte sjunga hela låten om man så inte kan JAPANSKA. Em påpekade att vi alltid sjöng samma bit av låten. DAH. Det var jätte kul.
Kom hem nångång efter tolv. Fick skjuts av räddande ängeln (once again she proofs me right).


Lördagen var allt annat än besvikelse. :D 
Det var sååå härligt hos Fa att det inte finns ett höjd! En massa prat om samma ämne (sex). Och en massa flumm och filmer och vakande
Sov inte mycket den natten måste jag säga. 
Hälsade på min gulle (Julz) på söndagen när vi var och åkte runt lite. :D Härligt!
Var jätte trött och höll på att somna i bilen påväg till tåget hem. I tåget så lyssna jag med NeraJrock så då kunde jag inte somna. 
I metron tänkte jag somna. Men gjorde det inte. Som tur.
Gick och sova där vid halv 7

Idag vakna jag när telefonen berättade att jag måste vakna. Skulle till skolan och diska fat och grejs från fredagen. Det var inte så farligt. mest bara kul.
Förde flaskor och fick 40,30 € för dem! Det var snyggt. 
Nej, jag var ju såklart inte ensam. Em, C, A och P var även där. 
C stod och sjöng samma sång, som vi på fredagen, när han diskade. Eller lyfte korgar med diskad disk. Det var kul. 
Gick sen för att träffa S (släkting) för att gå runt i stan och shoppa födis present åt mig. Hittade en HÄRLIG kjol och köpte den. Fick den är rättare sagt, men hur som helst. 
Gick runt en tid till och hittade fina solglasögon åt mig. :) På männens sida.

Imorron skall jag köpa skor åt mig.


Och sen AYABIE.

Detta var allt för nu. 

Kommentarer
Postat av: Mentorion

låter jättetrevligt :)

2006-06-14 @ 08:36:56
URL: http://oriental.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0