Fragrance

22366-66

Jag vet inte vad som hände mellan oss. Men jag tror inte att det går att fixa längre. Vi var bara för olika, för annorlunda för att fungera.

Jag tänker inte börja klaga över livet för tillfället. Det är onödigt. Livet är inte lätt, men det är bara så, man kan inget åt det faktumet. Bara leva vidare. Göra det bästa av situationen.
22 timmar sen det senast hände någonting i denna blogg, ifall jag inte såg helt fel.
Jag har haft mycket att göra. Inte hunnit tänka på bloggen, fast jag kollar den var och varannan sekund. Bara för att. Tänk om. Kanske någon ännu ser.

Bara en tanke.

Allt kommer bli bra. Allt är bra. Jag behöver inte vara rädd för att någonting dåligt skall hända. Allt är bra.
Ändå.
Jag vet inte varför.
Ayabie var gudomliga. Jag älskade att vara och se på dem med Nera &co. Det var bara härlig. Jag passade in i den gruppen. Jag var mej själv hela vägen. Inget var gömt. De accepterade mig för den jag är. Jag behövde inte gömma mig och vara någonting annat med dem.

Ida.
Du betyder mycket för mig. Jag finns alltid här för dig. Glöm det ALDRIG.
Älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej, gott folk, jag vet att jag suger på att kommentera och att ingen kommenterar min egen blogg bara därför, (snacka om att ge igen!) men snälla ge mig en chans till att bikta mina synder. Jag kommer ju trots allt ha jävligt mycket tid nu i sommar eftersom att jag inte har ett liv, och det kommer att bli VÄLDIGT mycket slösittande framför dator i sommarn, - vilket ju iofs inte är så bra men det är så jag fungerar - och då kan man ju lika gärna skiva ihop en liten (STOR 8D) kommentar och göra Sverige (& Finland) to a little more happy place. Eller hur?

(och just då så sa min mamma att om inte jag tar lite glass nu så kommer hon och pappa att äta upp allt och det var värsta hotet så här sitter jag nu med massa glass och kommer bli fet O.o)

Jag ånegsttryckerimigmassaglasshelatiden, och det är inte bra för min figur (som är lika med noll.) Gah.

Hej. Jag heter Ida och jag är en vpfph-grupie, men det kan ju vara lite charmigt det också, faktiskt. Hej jag låtsas att jag heter Ida och du skriver underbart. Hej. Du är typ underbar vet du det? Och jag älskar din blogg JETEMYKET, för den är så vacker så vacker och du kallar mig för gulle och det är sött. Vi är inte så klysiga utav oss, och det är bra. Du vacker och det är mysigt.

”Jag tänker inte börja klaga över livet för tillfället. Det är onödigt. Livet är inte lätt, men det är bara så, man kan inget åt det faktumet. Bara leva vidare. Göra det bästa av situationen.”

Oh my god. Du är fan tio gånger bättre än min psykiatriker, och du är gratis och kallar mig gulle emellanåt. (Inte för att jag betalar för min BUP människa, men i alla fall.) Och jag vet att jag har citerat dig tusen gånger men hur kan man motstå? Och du skriver så vackert… Det är underbart att läsa! (LL) Sluta aldrig och skriv! Och det där att bli älskad för den man är, är ännu mera magiskt faktiskt. Det får mig alltid att börja gråta och bli till ett PMS vrak, men det är bra i alla fall.

Och jag älskar dig med och jag bara hoppas att du mår bra och att vi kan lära känna varandra lite bättre, för du känns nästan lite för bra för att vara sann.

(Emzi - AYABIE rox my sox! || Lust for Blood säger:
jag e på bra humör idag som det märks
baby baby | i knew it’s gonna al crash and burn säger:
DET LÅTER UNDERBART.)

Älskar dig.
Krm! (och därmed är den STORA kommentaren färdigskriven och ska skickas iväg, applåder!)

2006-06-18 @ 21:58:13
URL: http://tampong.webblogg.se
Postat av: Emzi

Ida kära Ida.
Jag skulle vilja vara bra på att komma på skriverier i sånahär situationer när mina ord har lämnat mig och jag bara sitter och håller tillbaka mina tårar eftersom jag har min lillebror bakom mig. Men det är jag inte. Mina ord är borta och jag är ordlös.

Du är underbar och du måste bara leva med det faktumet.

Jag har ju sagt en gång att jag inte kommer sluta skriva och jag håller mig fast vid det.


Jag är sann, tror jag åtminstone.

KRAM (L)

2006-06-18 @ 22:16:42
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Nera

Ayabie va helt bäst!

Såklart att vi acceåpterar dej som du är. Int ska man behöva spela en roll för att passa in. De e fel. O rolit hade vi ju. Vi tar om de inom en snar framtid eller vad??

2006-06-19 @ 18:29:27
URL: http://oeei.deviantart.com
Postat av: Emzi

Kära Nera.

Du är härlig.

Såklart att vi tar om det! next stop: Plastic Tree :P

2006-06-19 @ 20:03:49
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Mentorion

Emzi ska vara som hon är, då är hon bäst!

2006-06-20 @ 11:01:48
URL: http://oriental.blogg.se
Postat av: Emzi

aww. Tack Ment! :)

2006-06-20 @ 12:21:53
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0