22366-63

22366-63

Det är faktiskt så jag såg ut en dag. Haha. Tro det eller ej.
Min mun ser inte underlig ut det är jag som ler konstigt. ^^. Hehe.

Jag tänker låta mitt hår växa igen. Bara för att jag vill. Har sett för mycket långhåriga dockor (huvuden) under hårvårdstimmarna så jag blivit avundsjuk och själv viljat ha långt igen. Så det skall bli långt igen. Det kommer ta en tid, men det är helt okej. Jag hatar inte mitt hår för tillfället.

Skoldagen var helt okej. Blev smått chockad när Lo kallade mig Emzi. Hon brukar inte göra det, eller ingen på min klass brukar kalla mig det. På ett visst sätt så var det trevligt. Lite sad att hon börjat göra det nu när vi kommer splittras om några dagar.

Allt är okej med skolan. Alla uppgifter är gjorda och jag kan njuta av de sista dagarna. Nästan åtminstone. Lite grejer har jag att ordna och fixa, mest med slutfesten.

Allt är bra.

Vad är allt?

jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

du ser bra ut i både kort och långt hår

2006-06-07 @ 22:23:09
Postat av: Mentorion

du ser bra ut i både kort och långt hår

2006-06-07 @ 22:25:09
Postat av: Mentorion

oops, blev två :]

2006-06-07 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0