sweet curry

Nu har hon börjat läsa alla blogginlägg jag skriver på ______ och jag vet inte varför. Det skrämmer mig lite. Eftersom jag vet inte hur jag skall vara eller vad jag kan skriva utan att hon skall bli ännu mer arg och hata mig ännu mera.
Jag vet inte. Vad är det hon väntar att jag skall skriva? Någonting om henne? Om det som hände?
Om det är en förklaring på varför jag gjorde som jag gjorde så kan hon få vänta ganska länge. Jag vet inte om jag orkar skriva dit det pånytt när den redan en gång gick och fick problem så allt försvann.

Just då kändes allt bara piss och det var ju därför jag stängde av telefonen och inte svarade i den. För att jag inte orkade med någon. Familjen måste jag ju orka med på något sätt, dem slipper jag inte i första hand.

Jag söndrade mitt hjärta på en dag. MITT FEL.

Kommentarer
Postat av: Ull

sweet, jag vet inte vad jag ska säga. var rädd om dig och anklaga inte dig själv för mycket, om du kan.

Jag saknar dig.

2006-07-31 @ 10:20:52
URL: http://kilklack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0