Simple & Clean

shinya

Jag har varit duktig. Jag har läst, jag har köpt grejer. Jag har varit en bra person och svarat i telefonen väldigt sent på kvällen igår (första gången sen jag stängde av den). Det var nog bara lillebror som sa att han skulle komma hit idag och att jag skulle vänta på honom. Jag var trött då och mumlade någonting åt honom. Sa att jag köpt Queens cd och han blev väl glad. Han gillar Bohemian rhapsody (nej, jag orkar inte gå efter cd:n och kolla hur det skrivs). Lyssnade ganska många gånger igenom den igår. Bevisade åt La att jag ännu lyssnar på så kallad vanlig musik ännu. Jag talade med henne på msn igår. Det var längesen jag gjort det så det kändes bra.

Fick en massa nya låtar av Nera på kvällen. Härligt. (lyssnar på dem just nu.)

M har slutar ringa nu. Hon gav upp tillslut. Orkade inte fortsätta.

Igen känns det som det skulle ha varit en evighet sen jag skrev någonting hit, men ändå så har det inte varit så hemskt längesen.

Jag har bara inte orkat tänka på bloggen. Har haft så mycket annat i huvudet. Har börjat fundera på att lösenordsskydda bloggen eftersom jag börjar blir rädd att Lillebror skall läsa detta. Det finns inlägg som bara är såna som han inte får läsa.


Saknar VPFPH.

Kommentarer
Postat av: ull

du är jätteduktig, verkligen.

Ibland funderar jag också på att lösenordsskydda min blogg, för jag censurerar så mycekt av vad jag skriver. kodar det. fel personer läser redan min blogg. Men jag vill så gärna ha kvvar den öppen, annars känns det som att jag skulle ge upp, liksom.

I miss you, baby.

2006-07-08 @ 11:26:10
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: Mentorion

om du gör det så vill jag ha lösenordet iaf ;)

2006-07-08 @ 11:34:12
Postat av: ida

Jag också, vackra du. (F)

2006-07-08 @ 22:17:51
URL: http://tampong.webblogg.se/
Postat av: ida

(eller säger man 'jag med?' XD )

2006-07-08 @ 22:18:11
URL: http://tampong.webblogg.se/
Postat av: skändälishös

k.

2006-07-09 @ 02:49:34
Postat av: Emzi

Ull ~>Jag förstår vad du menar.

Miss you too, baby!

Ment ~> Såklart.

Ida ~> Jag tror att man säger "jag med" men det är inte så stor skillnad.

2006-07-09 @ 15:06:24
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Mentorion

om man säger att "jag vill också ha" så stämmer det väl säkert ^^

2006-07-09 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0