omg

Jag tror att allt kommer fortsätta vara ganska okej. Allt känns sådär bärbart och jag klarar av allt. Troligen so lär jag inte få break down ännu. Små kommer och går, men jag överlever. 
Idag har jag suttit här och skrivit på BF och haft convo på msn med Anina, Kate & C och även Alex en stund. Det var bara otroligt roligt och jag fick öva min engelska eftersom allt gick på engelska. Det var min idé att bjuda in C och det var en bra idé om jag nu själv får säga. 

Jag lever och mår bra. Ganska bra. 

 

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Det där "bärbart" låter bra. Lite som en laptop som man kan stänga locket på så slipper man åbäket för en stund...

2006-07-26 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0