Black Black Heart.

22366-83

Hemsk bild men härlig människa som tog bilden. Jag ser ju bara drogad och hemsk ut. Det var förra året tror jag. Hos kusinerna.

Idag har det inte hänt typ någonting. Har bara suttit här och blivit hög på Jrock och annat liknande (musik). Lillebror har inte varit hemma och mamma kom först på kvällen så jag har haft lägenheten för mig själv. Vilken lycka liksom.

Igår var jag på Bio. Såg She's the man, tror jag att den hette, tillsammans med La. Filmen var helt trevlig. Det var en film där man inte behövde anstränga hjärnan hemskt mycket, vilket var helt bra. Skulle inte ha orkat med en tänkar-film just då. Jag överanstränger min hjärna hela tiden. Undrar om det är så bra i längden? :/

Lilla C var söt och skicka sms från Hangö åt mig. Han hälsa från Hangö och jag blev jätte glad. Mådde dåligt för att jag inte kunde svara honom och måste göra någonting för att sluta tänka på det. Gick ut ur sovrummet och sa åt pappa att jag går ut. Lillebror följde med. Vi gick runt en stund och jag fick frisk luft och mådde realtivt bra efter det. Såg på Frasier när vi kom hem och gick sen och sova. Var så trött.


M ringde. När jag satt i bussen påväg hem idag. Jag svarade och hon frågade att om vi kan träffas någon dag. Jag sa väl någonting som kan tas som joo.

Att sånt idag.


Tisdagen närmar sig.


Hik-chan - Did you hear me whispering 'Hello' // Did you see me waving goodbye...? sanoo:

de e nog ett par saker du int vet

Emzi - Black Black Heart sanoo:

antagligen.

Emzi - Black Black Heart sanoo:

och det är helt okej

Emzi - Black Black Heart sanoo:

för du är inte döende och jag har tid
----------------------------------------------------
(och vem visste att jag kan vara smart fast klockan är mycket)


Kommentarer
Postat av: Mentorion

jättesmart det där sista ;)

och man ska väl nog vila hjärnan emellanåt så den inte blir alltför stressad och får burnout...

2006-07-11 @ 12:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0