22366-81

22366-81

I so love that picture.


Har inte svarat i telefonen idag. Har inte orkat och inte viljat prata med någon och det känns skönt att bara kunna låta bli.
Det fanns faktiskt en sån tid när det inte fanns mobil och man inte alltid kunde få tag i en person. Hur klarade vi oss då?

Jag vet inte om jag tänker fortsätta att inte svara i telefonen imorgon eller om jag tänker svara i den. Vi får bara se på hurdant humor jag är imorgon och om jag orkar göra någonting sånt utan att gå sönder.

Talade med Anina på msn och fick veta att hon skrivit brev åt mig. Och skall även skicka de. Jag blev jätte lycklig och ville nästan gråta av ren lycka. Jag älskar brev och har inte fått ett sen jag minns inte när. Och snart kommer jag få ett. Känns bra.
(kommar att vara i Stockholm från den 6-10. Kommer kunna träffa människor den 7-9 Augusti)

Saknar Nera. Skulle vilja ringa henne men min dumma telefon är dum. Vill prata med henne. Vill träffa henne.

jaja. att sånt idag.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

megahot bild ;)

2006-07-06 @ 14:47:12
URL: http://oriental.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0