Things u didn't know about me.

Hayden2

There is a guy you just could kiss. He's so hot!
Dregeln bara rinner.
Fan vad roliga jag är idag.
Jag vill bara skriva någo nu när jag hinner för jag skall vara med en kompis efter skolan tills jag skall sköta om lill-ängeln på kvällen. Glad över att jag inte efter det behöver skynda till papp utan kan stanna här hemma och åka till papp först imorron när brorssan kommer efter mig, som han så snällt sa att han skall göra igår. Dessutom skall vi se på Raw och Smackdown här när han kommer.
Ja, jag tycker om att se på när män slår livet ur varandra. (there's something you didn't know about me)

Åt massa chokorussin igår. och sen lite kex. och missa halva Lost bara för att jag är så glömsk. Där ser man sån guldfisk jag faktiskt är.

Undrar om hon fortfarande vill fortsätta rolla med mig. Skulle inte undra om hon sa nej. Det brukar bli så tråkigt när det är bara vi två. Det liksom händer inge i de rollspelen, men jag gillar dem ändå. Så jag hoppas hoppas hoppas att hon inte säger nej. Bara för att jag inte vill sluta.


Borde kasta bort chokorussins paketet som ligger här bredvid på bordet. Konstant påminning och jag får dåligt samvete. Jag kommer bli TJOCK av allt gott jag proppar i mig. Inge hälsosamt mera. Borde söka upp min svipe så att jag skulle kunna äta i skolan igen, så skulle det vara hälsosammare än det jag köper i butiken på matrasten.


Undrar om nån kommer läsa detta.

Kommentarer
Postat av: Martina

man lever bara en gång ;)

2006-02-06 @ 15:02:29
URL: http://martinafriberg.blogg.se
Postat av: emzi

Well that's true.

2006-02-06 @ 15:12:57
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Amanda

Hayden är ju bara så söt! =)

2006-02-09 @ 19:17:16
URL: http://shopping.blogg.se
Postat av: Emzi

Ja, visst e han.

2006-02-10 @ 05:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0