Sverige.

Fan. Boken skall vara läst den 16:e. Månne jag hinner läsa den? Månne jag ens vill läsa den längre? Nu när det är ett måste att läsa boken känns det inte lika roligt och avslappnande längre. Men ändå måst jag läsa den. Jag vill men vill inte. Jag vill klara av detta år så att jag kommer (...) vidare till nästa år och kanske skulle ha möjlighet att göra min praktik i Sverige. Fick för en tid sen höra att det är fyra månader. Jag trodde det var typ 2...men 4 låter faktiskt ännu bättre. Undrar bara om min kära moder låter mig åka till Sverige, hopperligen när hon vet var jag skall bo och sånt. Måst prata med nån i skolan om detta. Eftersom jag så vill det.  Jag behöver tid i Sverige. 

Kanske Sverige i sommar. Hoppas. Hoppas. Hoppas. Kommer antagligen dö if not. 

Nelle. Jag vill skriva om dej. Vill nämna dig i min blogg, eftersom den berättar om mitt liv och du är en stor del av mitt liv, för du betyder så jävla mycket för mig. 
Du är söt och härlig och jävla geni när det kommer till ord och skrivandet. 
Jag älskar dig för all bra musik du har skicka åt mig och för alla gånger du varit där för mig när jag behövt stöd. 

Förlåt ifall jag varit hemsk. 


Jag älskar dig forever. 
Det vet du.
Glöm det aldrig. 

Kommentarer
Postat av: .svarta.hjärtat.

På tal om ingenting... Har du en pojkvän? (läsläsläs!)
krm.

2006-02-28 @ 18:38:30
URL: http://tampong.blogg.se/
Postat av: Emzi

Nope.

2006-02-28 @ 18:40:16
Postat av: .svarta.hjärtat.

Why not?
(förutom det faktum att dom är otroligt barnsliga, mestadels, och svåra att förstå sig på).
Dum fråga btw. Svara inte.

2006-02-28 @ 18:47:58
URL: http://tampong.blogg.se/
Postat av: Emzi

Har int så himla stor lust att skaffa mig en just nu. Min ena kompis blev lämnad av en jävla skit som sa att han int vill ha något förhållande och sedan skaffa ny på en vecka.

2006-02-28 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0