Lista om mig....well duh!

Denna lista är stulen från: http://tranquility.blogg.se/

Reser helst till: Sverige (well duh, everyone knows that
Tidning jag gillar: Ingen aning (I read books not magazines)
Favoritsite: Det finns så många...extrem & hoggy tar priset (well duh again
Fikar gärna på: Wayne's coffe ( / love that place)
Favoritbutik: Modex
Favoritfärg: Röd & svart.
Favoritmärke: - (I really don't know)
Favoritdjur: ödlor är gulliga
Stjärna jag vill träffa: Paris Hilton (well hellou!)  
Motionerar: Aldrig  ( and you should know that)
Senaste fyndet: Trekant skriven av Mian Lodalen ( I love it!)
Fulaste färgen på kläder: ingen aning ( I'm so smart!)
Senast sedda film på bio: Jag minns int vad den hette nu... ( and this tells you what?) 
Senast köpta skiva: senaste skiva jag fick var SOAD, båda, nyaste. (*love*)
Sparar till: allt möjligt...(and nothing)
Pålägg som gäller: Leverkorv (I wont say anything)
Dagens dryck: apelsinsaft.
Senaste boken du läste: Trekant (wanna read it again)
Senaste maträtten du åt: Karelskapiroger ( not so good.)
Senaste klädesplagget du bar: Det jag har på mig. (duh)
Senaste repliken du yttrade: minns int...
Senaste personen du träffade: Mia (if family dosen't count)
Senaste personen du pratade i telefon med: Lila (on saturday!)
Senaste personen du fick brev av: Herregud. Ingen aning.
Senaste gången du sov: på natten.
Senaste saken du köpte: en godispåse (yeah I'm fat!)
Vad har du gjort idag: varit i skolan (duh)
Hur tidigt stiger du upp: ca. 6 på morgonen (I'm tired!)
Vilken färg har du på håret: just nu svart. (BLACK!)
Vad har du för färg på ögonen: blåa (blue)
Är du uppväxt i stan eller på landet: stan (the city girl)
Var har du ont: ingenstans (well now I'm lying a bit...but whatever)
Kan du stå på händer: nope ( I'm not that good!
Vad tycker du om idrott: Det är skit! (I don't need to say anything!)
Vad har du för klocka: armbands & mobil (hahahahahahahahahahaha)

Kommentarer
Postat av: Scaramouche

TREKANT! *yl*

2006-02-06 @ 18:15:59
URL: http://tranquility.blogg.se/
Postat av: Emzi

xD

ME LÖÖÖV THE BOOK!

2006-02-06 @ 18:19:40
Postat av: Scaramouche

ME TOOOOO :''D gotto läsa om 8O

2006-02-06 @ 18:37:05
URL: http://tranquility.blogg.se/
Postat av: Emzi

I need to find the other book.

2006-02-06 @ 19:55:17
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0