Jag vill flytta.

Jag hatar det här.
Jag hatar det att jag bor i det här f*cking skit landet medan alla mina kära vänner bor Sverige. Varför kan jag inte bara flytta dit? Ja, just det, mamma vill ju inte och jag har ju inte råd att flytta så långt ensam. Dessutom måst jag ju gå skolan slut. Så att jag kan få något jobb sen när jag då flyttar. Jag tänker verkligen flytta. Hoppas så att jag kan ha min praktik där, så skulle jag ju få bo där i 2 månader!
Min nagel gick av just...damn....de var så jämna och fina och nu är ena kort och ful.

Jag vill ha en kram. Nej, jag behöver en kram! Jag måst få en kram!

Jag hade så superroligt igår, när jag var på kaffe med Amandine. Det måste göras om!

Kommentarer
Postat av: Scaramouche

*krama hårt*

2006-02-09 @ 17:48:41
URL: http://tranquility.blogg.se/
Postat av: Emzi

*krama hårt tillbaka*

2006-02-09 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0