Hellou world.

Din kommentar fick mig verkligen och tänka på allt, LN (gu va smart jag är) Nog för att jag tänkt på det en tid redan. Då när hon fråga om jag var mer än vän med Hipsu, så sen dess har jag fundera på allt. Jag har ju sagt att jag kännt mig konstig en ganska lång tid nu. Jag vet inte vad det beror på. Och sen sa jag ju i ena inlägget för längesen att jag skulle vilja kyssa en flicka mitt i matsalen framför en massa människor. Skapa chock runt omkring mig.
Kanske jag är det.
Kanske inte.
Själv vet jag ingenting just nu och är alldeles konstig.

Men om.

Då e jag rädd att en viss person kommer börja undvika mig. Och jag vill verkligen inte det. För hon betyder så mycket för mig och har varit min vän helt superlänge. Kännt henne sen 7:an.

Jag vet ingenting mera.

Ingenting.


Jag känner mig konstig som sagt.


Jag saknar dig.


Jag....


vet inte vad jag skall säga mera....


jag tror att jag slutar skriva nu.....


bye.

Kommentarer
Postat av: Scaramouche

Men varför skulle hon börja undvika dig? x''o homofobvarning?

Jag saknar dig med :''o *krama* (ja, jag är besatt av kramar för tillfället x)

Nu fick jag typ småkick av någon anlednig. o.O

2006-02-12 @ 12:04:51
URL: http://tranquility.blogg.se/
Postat av: Emzi

Hon sa att hon tycker att lebb & homo är sjuka människor och borde skickas bort. Men hon skicka senare att hon kanske hade lite överdrivna åsikter, men det var efter att jag frågat om hon skulle tycka samma om mig ifall jag turned out to be lebb.

*kraaama* (Jag är alltid)

o.O

2006-02-12 @ 12:17:27
Postat av: Scaramouche

Jamen det var ju kul för henne då. *bitterfitta*

*kramkalasa*

2006-02-12 @ 20:22:11
URL: http://tranquility.blogg.se/
Postat av: Emzi

Jepps. Jag tror int att hon riktigt mena det hon sa först.

*kram*

2006-02-12 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0