fin(e)

fin

Jag tycker så om det där slottet där i bakgrunden. Påminner smått om någonting...jag undrar vad det kan vara.

Jag såg Conan live idag. Fast för en ganska liten stund. Men det var coolt ändå.

Fick en puss idag...eller en nästan puss...det var en halvpuss. Den var inte helt rakt mun mot mun men nästan. Jag skulle inte haft något imot ifall det skulle ha varit en hel puss. Det var lille gulle Hipsu som jag delade halvpuss med. Ifall någon nu är intresserad. Det var när jag och min lillebror skulle stiga av så.
Det var mysigt.

Life is just fine

Kommentarer
Postat av: Scaramouche

Hogwarts? x)

COOOOONAAAAAAN. *drooooool* jag vill ha sex med honom på skrivbordet i studion, God damn it.

Vad mysigt :''o har jag bara inbillat mig att du är bi eller har du vid något tillfälle sagt det på riktigt? o.O *allmänförvirrad över verklighet och... overklighet* så säger du "öhm, nej, jag är hetero" men så får mina meningar dig att fundera och så visar det sig att OH MY GOD, DU ÄR FINLANDSFLATAN! (för det finns ju bara en enda flata i hela Finland, O JA)
... eller inte. x') *disturbed thinking* I blame it on the hour.

2006-02-12 @ 00:45:43
URL: http://tranquility.blogg.se/
Postat av: Emzi

Jepp.

xD

Jag har ingen aning vad jag är mera. Vem vet.

2006-02-12 @ 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0