white snow. Happy New Year

22366-115
(Måste allvarligt vara årets underbaraste bild. Underbara allihopa. The GazettE.)


Nyår igen. Tänker fortfarande på förra nyåret, men jag tänker inte låta det dra ner mig. Pigru är påväg hit och det är kul. Får gå efter henne från stationen om en timme typ. Och så skall det drickas coca cola och ätas chips och allmänt flumma. JAAAA!

Har tittat på RENT idag med mamma. Flashbacks från Hoggyträffen när vi satt i det lilla rummet och tittade på RENT. Sjöng med. Underbart. Mamma gillade den. Och jag bara avgudar filmen helt enkelt.

Och så smäller det där ute alldeles förskräckligt. Varför kan man inte spara dem till midnatt istället? Jag förstår inte människor ibland.


Ja just det. Inga nyårslöften för min del. Jag orkar inte stressa över sådana.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma hälsar så gott.

Postat av: Ulrika

Gott nytt år!

2007-01-01 @ 19:58:34
URL: http://kilklack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0