strange little world

22366-112
(och denna bild har ju inget att göra med någonting, utom att den är skitunderbar och jag är kär i den)

Och nu tror jag att jag har gjort någonting helt konstigt igen. Visst det gör jag ju varje dag, men ändå. Jag joinade penpalworld. Vet inte om det var smart eller så men det kan ju alltid bli kul. Blev bara intresserad när Pigru nämnde det när jag var hos henne, så jag tänkte att jag skulle kolla upp det. Och nu har jag gjort det. Får se vad det blir av det.

Sitter här och lyssnar på min nya Tori Amos cd och bara är. Andas. Försöker att skuffa undan all konstig känsla ur min kropp. All gråt. Tårar. Vet inte om det går så bra, men man kan ju alltid önska och hoppas på det. Jag vill må bra imorgon. Har en känsla av att jag kommer göra det vad jag än gör eftersom jag alltid mår bra när jag inte är ensam. konstigt nog. Det bara är så och jag kom på det här en dag. Så imorgon kommer jag att vara lycklig så länge jag är med Viivi, Nera, Pigru, Narmo och resten av gänget som skall vara där. Känns underbart. Måste komma ihåg att ta med kameran.


Tittade på FRIENDS idag med Lexa. Struntade i att sitta på datorn och bara satte mig vid tvn där Lexa satt och tittade. Jag skrattade. Kändes härligt. Jag oroade mig inte för nästan någonting under den tiden som jag satt där. Hur underbart som helst. Borde göra om det.

Dessutom borde jag verkligen städa nån dag. Mitt rum mår inte bra längre och är verkligen i behov av städning. Får se om det blir någonting av det någon dag.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oh, vilken Tori Amos-cd?

2006-12-28 @ 11:23:53
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: emzi

strange little girls

2006-12-28 @ 22:05:05
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0