Merii Kurisumasu!

christmas
(skrev mycket och så försvann det. Fuck.)

JULEN.
Jträffen förra året. Jag saknar dem jag inte har sett sen dess. Helt massor. Ni är allihopa väldigt kära för mig. Kom ihåg det!
Julklappar. materialister är vi allihopa. Medge det åt dig själv. Alla vill vi ju ha julklappar. Helst dyra och stora. Och så kan man skryta åt sina vänner om hur bra julklappar man fått när man kommer till skolan igen. Jo, jag medger att jag vill ha julklappar, men jag vet att jag inte får hemskt dyra eller stora klappar. Eller en mycket, men jag är okej med det. Dessutom vet jag ganska mycket av det jag får redan. Så är det alltid i vår familj. Så har det alltid varit och kommer alltid att vara.
Familjen. Fira julen tillsammans med ens familj. Det gör väl de flesta av oss eller hur? Åtminstone vi gör det. Kommer ha hela familjen samlad hos oss detta år. Vi är varannat år hos pappa och varannat år här. Det är kul.
Pepparkakor. JA! Älskarälskarälskar! Det skall bakas imorgon för att jag tvingade mamma att köpa deg åt mig. Lexa skall väl också baka med mig. syskonpepparkaksbakningsstund! (herregud långt ord) det blir helt superroligt. (och jag lovar att inte börja kasta runt deg på alla väggar O:)) Det är ingen jul utan pepparkakor ju! 
Jultårtor. Det skall även bakas imorgon. Slurp. Skall inte alls äta bra mat imorgon. Skall leva på godsaker och verkligen inte tänka på mina linjer överhuvudtaget. Nu skall det ätas och sedan efter julen börja banta eller något. 
Julkalender. Har inte haft någon julkalender detta år, men har varit med i att skriva en tillsammans med Nera. Har haft väldigt roligt i processen och fått en hel del skratt och perversa grejs. Men har nog även fått jobba för den. I slutändan har jag haft lite block och det har inte fungerat alls nästan. Förlåt Nera för det. För att du har måsta jobba helt jättemycket pågrund av mig. Jag är jätte ledsen! Du har gjort en massa jobb och du är bara underbar! I love you! 


Och detta var mitt julinlägg. Kommer antagligen inte att skriva ett imorgon, hinner antagligen inte, men vi får se. Allt kan hända.

(och nu märker ni alla att jag tog bort lösenbehovet. Jag struntar i den.) 

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Jag ska också baka jultårtor idag :)

GOD JUL!!!

2006-12-24 @ 11:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0