Marmalade chainsaw

Det var kul att se Julie igen. Hon var så underbar. Hon ÄR så underbar. Jag blir alltid så glad när jag ser henne. Hennes personlighet bara lyser. Att få höra henne sjunga var bara underbart. Började tänka på första gången vi träffades. Det var i Muncca. När vi satt i gungorna och hon började sjunga. Och när jag fick höra hennes demo när vi satt hemma hos hennes pappa. Det var en underbar dag. Jag skrattade så mycket.
Hon är så viktigt.

Just nu känns saker och ting ganska okej. Vet inte riktigt varför. Kanske för att jag börjar bli mer och mer säker på vad jag vill göra med mitt liv. Vad jag vill bli. Vad jag vill jobba med. Som sagt så var ju det jag nu gör inget för mig. Så nu har jag tänkt lite mera på saker och ting, men ändå är ju allt inte helt klappat och klart ens i mitt huvud. Jag måste få det först färdigt där uppe och sen kan jag börja få ut det åt såna som behöver veta det. För att sedan kunna hjälpa mig med nästa steg antar jag. Vi får se hur det blir.

Har suttit nästan fastklistrad på DeviantArt hela dagen. har fått en del kommentarer och sånt. Och Pageviews. Vilket bara får mig att hoppa av glädje som en liten flicka. hihi. Men det är så kul. Och där finns så otroligt duktiga personer att man har inte sett på maken. Man blir så avundsjuk i vissa fall.

Mamma kommer hem snart. Härligt. På måndag är hon hemma igen. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0