Kiss me snow

"Show me, show me, show me how you do that trick, the one that makes me scream, she said, the one that makes me laugh, she said, threw her arms around my neck.


EMZI! YOU'RE COMING IN TWO DAYS! *jump*


And found myself alone, alone, alone above a raging sea, that stole the only girl I loved, and drowned her deep inside of me.

YOU'RE THE ONLY GIRL I LOVED! *dramatic pose* Okay, not, I love plenty of girls but none in that way. Not in the way I love you either, you're my sister, for christ's sake. *kiss temple* We share a God damn brain, don't tell me we ain't connected somehow. Awwwh, hoggy, dying. *sniff* Remember? We sat by the big computer in my house. Hoggyvibbar. Calling us. You were so pretty with that hair, I loved that hair colour. Oh, and I still have the keyring. xD Ah, I love you. You'll've slept on my floor before this week is over. Wicked. xD

Anyways, Emzi love. Ain't she gorgeous? *throw kisses at everyone*"
//Nelle


Man kan verkligen bli överlycklig av ord. Av sånadär ord. När man vet att personen menar alla ord hon säger. Hon skulle aldrig ljuga åt mig. Eller hur?
Höll på att dö när jag mårkte detdär på X3m. Blev så rörd, så lycklig att jag tänkte spricka. Men sedan bestämde jag mig för att hållas ihop ännu en tid. På lördagen kan jag gå sönder för då har jag någon som kan limma fast mig igen. Jag kan verkligen inte alls vänta på att få träffa min syster igen. Saknar henne så otroligt myki, även om jag har henne på msn så är det annorlunda på något sätt. Jag saknar kramarna. Jag behöver kramar.

Denna dag har varit realtivt bra. Joo mina skoltimmar gick hur bra som helst och allt sådant. Weei. Vet inte vad jag skulle göra utan Leonie. Jag skulle vara i problem och antagligen hittas på en wc inlåst ganska ofta tror jag.  Fick sitta i Elevkårsrummet och knarka Riesen och läsa Linda Skugges bok. Och såklart använda datorn där emellanåt. Hur roligt som helst.  
Mötet var roligt. Som vanligt. Fick sitta bredvid Calle och det var nu inga problem alls. Det var roligt. Han telefon började vibrera i hans ficka vilket såklart fick mig att börja fnittra hysteriskt. Det var roligt.
Efter mötet så möblera vi om med Alexandra och Calle. Nu är rummet mycket finare än det var. Skulle vara roligt att se hur andra människor reagerar när de ser det. :D Men tyvärr så tror jag att jag missar det. Men sånt är livet och det får jag leva med.

Imorgon skall jag snabbt och söka och betala min biljett och sedan gå via en Anttila och köpa en tom cd så att jag får gjort det. Och sen blir det väl att packa lite och sedan att fara iväg till båten och sveariket! YAYNESS! Kan inte vänta på att få träffa allihopa igen! Och alla andra hoggymänniskorna. Det är en massa människor. :/ Nästan lite skrämmande.

Hoho. Nu skall jag fortsätta skriva på Julkalendern.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Man blir glad när man läser detta också :)

2006-12-18 @ 15:30:23
URL: http://oriental.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0