inte såhär nej



Jag. Börjar undra vad jag egentligen är. VEM är jag. Vad vill jag med mitt liv egentligen? Jag menar det känns som om det enda jag gör är följer efter vad alla andra tycker att jag skall göra.
Om läraren säger: nej inte skall du nu paniker någo.
Så jag är ju direkt...joo joo nej jag skall inte alls.
Samma med när de vill att jag skall fortsätta mina studier och inte bara sluta.
Såklart att Emzi håller helt med och tycker precis likadant.
Efteråt börjar jag tänka på att är det sen heller rätt.
Jag är helt råddig och vet ingenting mera. Helt märkbart.

Julklappar köpta idag. Några åtminstone. Yayness. Och jag fick morgondagens kapitel skrivet och allt. Jag är så duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0