In your room

22366-113


Noo. Och jag som trodde att jag skulle vara lycklig och inte må dåligt när jag var med någon annan. FelFelFel. Mitt i träffen igår så började jag må dåligt. Kändes hemskt och jag hade svårt att vara där. Men ändå så hade jag nog roligt. Ibland. Visst jag älskar alla människorna. Dom är så underbara.
Att sitta i McDonalds var kul. Även om jag träffade på kusinen och Freddu där. Kusinen var så irriterande och ville inte försvinna. Frågade hela tiden var Lexa var och jag sa att jag inte vet. Jag hänger inte med min egna bror så hemskt ofta. (fick senare veta att Lexa satt hemma)
Satt i famnen på människor. Viivis för det mesta. HON BET MIG I AXELN! :o
Pigru hoppade på mig när jag låg på golvet och skrev i Neras vänbok. Hon låg där en stund och jag bara fnissade. I'm THÖ fnitterflicka!

Mera träffar. JAAA. Nästa kommer vara hos Pigru. Övernattning och allt. En massa filmer och stuff. Yayness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0