Fairytale

Yoshiki
(Det är Yoshiki. Han skall starta bänd med bla. Gackt och andra människor. Han var en gång i tiden X Japans trummist. Väldigt talangfull människa. Och så vacker.)


Ja just det. Planerna gick åt helvete helt enkelt. Ingen fest och ingenting på nyåret. Sjukdom i familjen. Orions syster har flunssa. Okej, man kan inget åt det. Lite synd är det nog, men jag var ju ändå inte helt säker på om jag skulle gå dit eller inte. Känns för konstigt just nu och jag är inte säker på om jag skulle ha klarat av människokontakt och socialitet för tillfället. Kanske har jag suttit ensam hemma alldeles för mycket på senaste tiden, vem vet sen egentligen svaret.

Men visst jag har bara suttit hemma hela dagen. Tyckt lite synd om mig själv och varit på en nostalgitripp. Rolig sak den här nostalgi. NEJ. Inte alls. Man blir för det mesta bara nedstämd. Gah. Jag blir galen. Jag kommer få en fin nyårsafton. Sitter här hemma med radion på och tycker synd om mig själv. Hahahahahahah. Patetiskt helt enkelt. Men vad kan man åt det. JA JUST DET. Man kan ju GÖRA NÅGONTING åt saken.
Men orka nu sen göra något.


Hellre sitter man och gråter i ett hörn eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0