cheer up emokid

cheer up
Och såhär ser man ut utan en natts sömn och huvudvärk. Flummigt till max och underbart. (och jag är tråkig och orkar inte kopiera in det jag skrev om träffen sådär i allmänhet.) Träffen var alldeles underbar. Alla var underbara. Älskar dem allihopa. Världens underbaraste varelser.

Denna dagen har väl gått bra antar jag. Skolan var väl som den alltid är, är lite ledsen att jag missade Nera helt totallt. Men jag fick ringa åt henne så abstinensen ble lite mindre. Yay. Timmarna var nog intressanta men för mycket timmar på en dag. Samma ämne dessutom. kul. Nej.

Fick läsa högt åt Mikaela från Linda Skugges bok som jag håller på och läser. Det var nästan kul. Maj lyssnade oxå när jag satt i klassen och läste. Hon skrattade ibland och det var kul. Det var lite skrämmande när Mikaela började plötsligt prata med mig. inte brukar hon prata med mig. Jag brukar få vara i fred. Men nejdå, inte idag. Just så.

Jul snart. min hjärna fattar inte riktigt. Jullov snart. SKÖNT. Älskar. Jag vill ha lov hela tiden.

Sitter här och har Sofia på msn. Ja, jag pratar med henne. Jag vet inte varför. Känns lite weird att prata med henne. Jag  vet inte ens om jag gillar henne eller om jag hatar henne. Jag har inte bestämt mig riktigt.
Vad kan man när en säger att hon inte skulle ha klarat av högstadie utan mig?
Förvirrad.
Tänka på högstadie tiden och ryser. Vill inte. Det var en hemsk tid när jag inte var någonting alls. Jag hade ingen egen vilja. Gick bara med strömmen.
Blev förälskad i varje kille som lite ens pratade med mig. Patetiskt.

att sånhänt idag.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

Började fundera på vad jag gjorde i högstadiet... Jag satsade väl rätt hårt på själva studierna, men annars gjorde jag just ingenting. Ville synas men ändå inte alls för jag var för blyg.

Vi spelade mest kort på rasterna...

2006-12-20 @ 10:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0