what am I suppost to do?

Detta tänker jag klassa som break down writing, eftersom det känns som om någonting väldigt hemskt och jobbigt skulle ha satts på mig och jag skulle ha fallit rakt genom golvet och fortsatt ännu mer neråt, och nu har jag en massa skit över mig.

Jag vet att jag har uppgifter som skulle borda göras men jag orkar inte bry mig, och den jävla huvudvärken jag lider av hjälper inte alls situationen. Detta är en situation jag inte klarar av alls eftersom det inte finns något intresse hos mig att göra det. Jag bryr mig inte längre. Jag har inget som får mig att vilja bli färdig och bli närvårdare. Jag vill inte mera bli det över huvudtaget. Min mamma är mera intresserad av att se mig bli det än vad jag själv är. Hon pratar om att det kommer vara lätt för mig att få jobb som dagistant när jag blir färdig, eftersom det är brist på dagispersonal.
(Men oj, gud så lycklig jag blev.)

Jag bara klarar inte av detta längre. Jag vill inte bli detta mera. Jag är inte intresserad. Timmarna är bara ett jävla helvete. menjagkanvälinteslutaheller?

Vad skall jag göra?
 


Look how pretty she is when she falls down
Now there is no beauty in bleeding mascara
Lip are quivering like a withering rose
She's back again
Atreyu - Bleeding Mascara



Kommentarer
Postat av: Nera

va du ska göra? Gå på D'espairs Rays konsert, för helvete!....

Okej nu lät ja dum igen.. Förlåt...

2006-08-24 @ 18:07:01
URL: http://oeei.deviantart.com
Postat av: emzi

JAAAA!

(och nej du lät inte dum, bara hyper.)

2006-08-24 @ 18:51:01
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Mentorion

Mammor e såna...

2006-08-24 @ 21:50:43
Postat av: Mentorion

Om du kämpar dig igenom det så vinner du kanske på det i längden. Men å andra sidan är det kanske inte så bra att slösa tid på sånt man inte tycker om... Svårt att säga...

2006-08-29 @ 21:49:09
Postat av: emzi

Vissa dagar vill jag bara gråta. Orsaken vet jag inte riktigt. Allt känns bara jobbigt. Skolan känns som ett helvete.

2006-08-29 @ 22:10:22
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Mentorion

Är kanske inte så lätt att byta just nu heller?

2006-08-30 @ 10:42:02
URL: http://oriental.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0