Vulgar

Var så otroligt social igår att jag vet inte. Det kändes skönt på ett sätt. kanske jag börjar slippa av med min rädsla att tala med människor, kanske jag snart blir bra. Jag vill inte vara asocial och hemsk människa. Jag vill inte skrämma bort alla mina vänner och tillslut bli alldeles ensam.

(Jag har tydligen problem med att få eller behålla kamrater.)

Var med Ch i stan. Hon bad mig komma till stan och jag blev glad eftersom jag suttit hemma hela jävla veckoslutet och lite till så kändes det bra att komma ut.

När jag stod och väntade på henne så såg jag både en äcklig lärare och diZi, som tyvärr hade bråttom och kunde inte stanna för att prata.
(och en liten kille frågade om jag har eld. NEJ JAG RÖKER INTE. stackarn såg nog lite blyg ut.)

Så kom Ch tillslut och vi började gå runt. Jag måste på wc så vi gick till Stockmann eftersom wc är gratis  där och jag tänker inte betala för att göra mina behov.

Påväg till Back Street, efter att vi pratat och ätit på Mcdonalds, så träffade vi Nera & Pigru. Nera hade klippt sig. Det var fint. De följde med oss tillbaka till BS. Jag bara ÄLSKAR den butiken! (synd att den är så dyr att man måste vara miljonär)

Jag kände mig vacker och fin den dagen. Hela dagen.

Köpte Dir en greys Vulgar cd. Ah så härligt. Nera köpte oxå den. Hon kunde inte motstå det. x)

Morticia. Vacker butik. kärlek.

(Jag vill ha korsett.)


Kommentarer
Postat av: mandah

första bilden älskar jag, ditt leende är jättevackert.

sen kanske killen tyckte du var söt ;o det är en vanlig raggningsreplik, "har du eld"/"har du cigg" x)

2006-08-04 @ 17:31:08
URL: http://wornoutface.blogg.se
Postat av: emzi

Tack. Den bilden är ganska lyckad.

Men guud. En raggningsreplik som verkligen inte kan fungera! Typ. Och han var kortare än jag...okej jag hade mina killerplatforms men ändååå...

2006-08-04 @ 17:35:30
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: ull

köp korsett? :D

Du är duktig. låter som en härlig dag 8)

2006-08-04 @ 20:06:00
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: emzi

Jag vill men min mamma låter mig troligen inte göra det.

2006-08-04 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0