The end

22366-88

Jag på gamla datorn, eller den är ju inte gammal eftersom den ännu är kvar där den är. Men jag sitter inte ofta vid den. Jag sitter i mitt egna rum på min egna dator som är mycket vackrare än den där måste jag bara säga.

Den där bilden visar ganska bra hur mycket jag har ändrats under en tid. Jag är kanske inte samma människa inte så i utseende eller det jag gör. Jag är annorlunda. Jag har vuxit och (hopperligen) blivit lite smartare och bättre.

(en tid var jag inget)

Imorgon bär det av till Sweeden, kära landet. Känns skönt att slippa det vanliga vardagen och få lite annorlunda för en tid. Skall bo hos kusinerna ett par dagar. Fira deras födelsedag.

Träffa VPFPH:are. Måndagen kommer bli magisk och jag tror att jag kommer gråta. Jag saknar alla så mycket. De är mitt liv. De är det som har förändrat mig. Jag har blivit bättre pågrund av dem. Jag mår bra över det.

Jag tog bort blockeringen från M:s msn. Jag vill inte vara svag mera. Jag är inte rädd för henne. Hon får hata mig. Jag orkar inte bry mig.

Har ätit choklad idag. Började må illa efter ett par bitar och ändå fortsatte jag. Har börjat märka att jag inte gillar mat lika mycket som förr. Jag äter då när mamma säger åt mig att äta. Annars äter jag bara bröd.

(sen när jag äter så äter jag mycket)

The GazettE är underbara.

Kommentarer
Postat av: Ida

The end?

2006-08-04 @ 22:37:26
URL: http://tampong.webblogg.se/
Postat av: emzi

Det var låten jag lyssnade på just då.

Det betyder typ inget annat.

2006-08-04 @ 22:39:45
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Ida

puh.

2006-08-05 @ 23:24:31
URL: http://tampong.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0