Tagen från Hanna

Hanna

Namn: Emma Johanna Forss. Det är mitt helt riktiga namn, men använd hellre Emzi.
Smeknamn: Emzi
Längd: Nej fråga inte mig! Jag vet faktiskt inte alls, kort är jag ändå.
Vikt: vet ej.
Favoritväska: Min lilla svarta väska...eller sen min datorväska x)
Favoritkändis: Gaad vilken fråga...hmm...Tänker säga Keira Knightly. 
Skostorlek: 37-38 kanske
Hårfärg: nu svart...egen är typ ljusbrun...
Ögonfärg: ljusblå/grå.
Favoritfilm: Sagan om Ringen, A walk to remember.... Det finns många.
Favoritskor: Mina underbara med högt botten.
Drömjobb: Författare utan tvekan.
Favoritbutik / Sverige: vet ej.
Favoritbutik / utomlands: kan ej svara
Favoritkaffe: gillar ei kaffe
Sofi eller Ebba: kan ej säga
Favoritstövlar: stövlar är stort nej...
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: 20 € kanske
Hur många skor har du: 5 max
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci
Kilklack eller stilett: kilklack
TV-program: tittar sällan på tv nuförtiden
Drömutseende: Bou (jag är medveten om att det är en man och bryr mig icke)
Fulaste plagg i din garderob: någon t-skjorta måste det vara.
Snyggaste plagg i din garderob: Min "kääpiö" t-skjorta. (utanför garderoben: Mina byxor!)
Favorittidning:  Suosikki
Länder du varit i: Sverige och kanarieöarna
Länder du vill till: Japan
Favoritplats i hela världen: Hässelby
Favorithändelse i hela ditt liv: Ayabie, Plastic Tree, VPFPH-träffarna.
Husdjur: ingen.
Drömbil: don't know

Vill ha mest just nu..
Skor: Converse allstars
Klänning: Nån från Back Street.
Jeans: inga
Sjal: ....

Ett eller annat..
Chloé / Celine: can't answer
Fendi B-bag / Fendi spy: -
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: -
Latte / Cappucino: ingen dera
Coca Cola / Pepsi: Coca Cola, inga light.
Paris / Nicole: om man måste välja så Paris
OC / Beverly Hills 90210: OC
Puss / Kram: Kram
Pastasallad / Kycklingsallad: Pastasallad
Fläkt / solfjäder: beror på. Solfjäder e jättesöt men tröttande. Fläkt är bättre inomhus.

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan
? såklart
Gjort bort dig för den du höll kär? antagligen
Snubblat runt i dina klackar? nejdå
Varit avundsjuk på någon? JA!
Hatat någon? JA!
Druckit / rökt / knarkat: Drukit: Ja. Rökt: Nej. Knarkat: NEJ
Velat rymma och skaffa nytt liv: JAAAA! GUD JAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0