Rock'N'Roll weekend

22366-95

Ser man drogad ut så ser man, men jag kan lova er att jag har inte tagit någonting när bilden är tagen. Och den blev tagen när jag hade tråkigt. Och svarta naglar, det har jag inte haft på en tid igen.

Klippte en nagel lite eftersom den hade en spricka så jag måste ta bort det. Men det är helt okej. Den är ganska lång ännu. *älskar*
Och en nagel gick ju av och blev väldigt kort.

(och ingen bryr sig)

Skoldagen är överlevd och klockan är väldigt mycket. VEEECKOSLUT! Jag älskar veckoslut! speciellt detta eftersom Zan skall komma hit imorgon och flumma. Före det skall jag till en mässa och flumma med en massa människor. Alla e perviga så det borde bli rätt så roligt. x)
Zan blir övernatt och det är bara himlen.

Jag kollade igen lite gamla inlägg jag skrivit här och ville nästan gråta vid vissa. Minnen, gamla, sura, hemska minnen. Tragiska och sorgliga inlägg.


Jag vet inte.

Tankar kring människor. Olika människor går runt i mitt huvud. Inte alltid bra.


(lås in mig)


(nu)

Jesus Christ R'N R by Dir En Grey

I will communicate with love
I will kill with emotion
From that very day I was able to laugh freely...
Do you think that was a long time ago ? I thought

The threatening world pressuring in ?
Meaning that world would be outside of the cage ?
Eventually I will get used to it, but when will this scar disappear ?

Lets go out into the city with a bat
Come and play with me more

Do it now. God bless me! Bless you !
I cry from pain
ominous communication

You must be happy with logics and contradictions

When unhappiness creeps in
The meaning of that doesn't change
Am I laughing well in your world ?

Who is more tragic ?
You are probably more serious

I'll probably be able to laugh more when I am torn and hurt

False accusations kill me

Cries of grief will lead you to Jesus

Jesus Christ Rock'n Roll
Lets meet up in a sigh

Jesus Christ Rock'n Roll
Bound together firmly
Jesus Christ Rock'n Roll
With no way out it is shaved off
Jesus Christ Rock'n Roll.

Kommentarer
Postat av: Mentorion

perviga människor... xD

2006-08-21 @ 06:30:48
URL: http://oriental.blogg.se
Postat av: Estelle

Fint nagerlack!

2006-09-24 @ 17:52:35
URL: http://estelles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket :)

2006-09-28 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0