R to the core

Kom på att jag har en massa planer till veckoslutet och tänkte svimma. Har jag faktiskt mera liv än vad jag hade på hösten? Det känns lite så. det har blivit bättre enligt mej efter alla problem med vissa typer. Och det är helt okej och bra. Jag vill bli mera social än vad jag var då.
I skolan är jag nog inte hemskt social ifall jag inte träffar på Nera &co. Annars är jag ganska tyst och för mig själv.

Fick höra idag att jag ser gullig ut när jag läser. Jag läste en engelsk bok och såg tydligen koncentrerad ut. Cool. ^___^

Har på kännande att detta inte blir mitt sk. "ordentliga" inlägg, men detta är nu någonting.

Skolan var okej och jag lever.

(väntar på att Ida skall säga någonting om låten jag skickade.) *nervös*

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, lilla Sötnöt, du får skicka mig några fler Dir en Grey och presentera mig för dina andra små vänner senare (L)

*kyssa på kind*

2006-08-17 @ 22:18:01
URL: http://tampong.webblogg.se/
Postat av: emzi

Jaaa! :D


*kyssa på kind*

2006-08-18 @ 05:38:45
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0