here is some water for the dead tree.

Fick höra av en viss kompis att jag skall skriva blogg. Jag blev lite chockad eftersom jag inte var riktigt säker på om hon följer med denna ännu. Jag vet inte om någon som förr gjorde det gör det ännu, eller om alla bara har försvunnit och lämnat mig ensam. (jag tappar ju alla vänner tillslut.)
Jag vet inte vad jag borde skriva mera. Allt bara känns som en enda mössö av ingenting och om ingenting kan man ju inte skriva.

Jag har haft ett underbart veckoslut omringad av en massa underbara människor. Loftis-människor och Zan.  Helt underbart. Kände mig lycklig och bra och jag hade ju inte skola idag och inte imorgon heller. Det känns bara skönt. Okej, nog var jag ju i skolan idag eftersom jag hade kuratormöte, men det var annan sak.

Det känns okej för tillfället. Allt känns okej. Ganska okej.

Ge mig en liten kommentar. Låt mig le.

Kommentarer
Postat av: Ida

Såg just att du har haft den här bloggen i prick ett år, hur får du lagringsutrymmet att räcka?

2006-08-22 @ 17:07:16
URL: http://tampong.webblogg.se/
Postat av: emzi

Jag vet inte :o

2006-08-22 @ 17:33:29
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Mentorion

Försök skriva ett långt inlägg som innehåller ingenting! Det kan vara ganska underhållande egentligen ;)

2006-08-24 @ 13:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0