f-träff och annat

22366-90

Och jag ser så otroligt FULL ut att det finns ingen höjd i det hela.


Jag saknar Zan. Har inte träffat henne på en tid igen och det gör ont.

Anina är tillbaka och det känns underbart. Saknar det lilla underbarnet så in i norden, men nu kan jag åtminstone prata med henne. Det är skönt.

Jag saknar så massor människor nuförtiden. Antingen så har jag bara börjat tänka på den saken mer nuförtiden eller sen så har jag bara fått fler människor att sakna.

Fträffsgrejs:
 

7 Augusti 2006

Dagen började såklart med att jag steg upp...nämen kan man börja alls tråkigare??? x)

Påriktigt så känns det som om dagen först började då när lilla Nelle (Ellen) dök upp vid platsen vi (*hostjaghost*) bestämt oss att träffas. Jag hade såklart min lilla mamma med mig. (Jag går ingenstans i Stockholm utan henne. Jag kan ju bli kidnappad eller något annat. (Emilott du FÅR kidnappa mig x)) Min mamma försvann och så blev det bara jag och Nelle kvar. Vi började gå mot det stället dit vi trodde att platsen där vi skulle träffa Emilott låg. Vi hade rätt och hittade...och så fick vi vänta en stund på att Emilott skulle dyka upp. Efter en tid så fick vi syn på henne. :D Hon snurrade på mig (eller vad man kan kalla det, jävlar jag kan inte svenska.)(jävlar när man skall vara så jävligt chibi så ALLA kan lyfta och leka med mig.)Tänkte tappa mina byxor (men de väger en hel del). Vi alla tre började gå mot Netto (jävlar vilket namn). Emilott köpte godis och äppelsaft och hennes pengar räkte precis till det. (jag höll tyst om alla pengar jag hade i min börs.)

Så satte vi oss i Galleriet på en BLÅ (märk blå) PLAST (märk plast) BÄNK (märk bänk). Vi satt och pratade om allt möjligt och hade allmänt kul. Emilott konstaterade ett par gånger att jag såg mörk och ondskefull ut med mina svarta kläder (byxor som väger).

Efter det så började vi gå och gå längs Drottningsgatan (enda gatan jag minns). Vi gick enda hem till Emilott. En gullig bostad måste jag bara påpeka.

Där drack vi tee, mobbade Emilotts lillebror (vadå lillebror?). Han var lång. Tittade på HP 3an och skrattade åt typ allt.

Emilott citerade fanfiction. (Stealing Harry!)x) Det var bara härligt.

När vi satt och tittade på HP så uppenbarade sig även lilla Anna. Sötsak. Emilott stoppade HARRY. (eh, får jag bara misstolka det och få det att bli väääldigt roligt. Nelle gjorde samma sak och vi hade roligt (såklart att även Nelle misstolkade.)) Kramkalas! Jag älskar såna.

Sen tittade vi slut HP och sen gick vi till Emilotts rum (där det fanns en säng (Inte jag som skröt om det.). Emi började läsa ur bibeln åt oss. Jag visste inte att bibeln var så kul.

Och så var det datorn som blev misshandlad av oss alla. Satt och tittade på bilder (mest HP). Gjorde ett test. x)

Så lekte vi lite med min kamera. :D Bara för att jag var dum och inte tänkte på den före det tillfället. Måste ta fram den tidigare NÄSTA gång (JA det skall bli en nästa gång.). Men jag fick bild på alla så jag är nöjd (även bibeln kom på bild x).

Och så ville Emi kidnappa oss alla tror jag. Jag blev insatt i ett skåp (och så skulle jag såklart komma ut ur skåpet.).

Anna, Ellen och jag började vandra mot tunnelbana (Anna hem).

Anna lämnade oss och vi fortsatte tappert vägen och jag var fin och tog upp ämnet M**** (alltså en person.). HATAR HENNE.

I väntan på tunnelbanan så pratade vi om jrock och annat trevligt.

I tunnelbanan började Nelle skriva i min bok (jag är dum jag borde ha tagit fram den tidigare :''''(). Hon skrev mycket. Vi steg av vid Hässelbygård och satte oss ner på en bänk. Där fortsatte Nelle skriva och vi pratade även en hel del. Så lyssnade vi på den så kända låten Child Prey av Dir en grey. (ALLA som var på J-träffen vet låten tack vare Anina.)

Och så kramades vi en hel del när det började bli dags att säga hejdå. Tragiskt och sorgligt.

Jag saknar er alla redan och det var inte ens många timmar sen jag såg er. Ni är alla så söta och härliga. Jag älskar er.

21.45 avslutat

Tänkte att jag kunde väl lägga in den där bara sådär annars bara.

Är rädd för att börja skolan igen. Jag är rädd för så mycket att jag tror att jag går sönder snart.

Smart inlägg, jag vet.

(jag VAR DUKTIG igår!)


Kommentarer
Postat av: Mentorion

Jaa-a vad har du fått i dig? ;)

2006-08-13 @ 16:19:06
Postat av: emzi

Allmän galenskap antar jag.

2006-08-13 @ 16:28:29
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0