Vanilla

Dir en grey

Gillar den där bilden.

Mår ganska bra för tillfället. Sista dagen IA och jag jobbar med någon jag aldrig förr träffat. Får nu se hurdan hon är. Sen blir det skola igen. Får träffa hela klassen på en gång. Haha.

Du kan säga vad du vill, men jag måste skriva här. Jag måste få skriva ut mina känslor. Du kanske inte vill läsa, men ingen tvingar dig att göra det heller. Men jag behöver detta.

Måst gå snart för att hinna i tid. Tänkte bara lite uppdatera er som ännu läser detta. 

Jag vill inte förlora dig. Du betyder.

Jag har fastnat för Gackt. Men jag klagar inte. Han är söt.
Spec på denna bild: 


Min mamma och lillebror kan inte förstå hur jag kan gilla honom & hans musik. 

Förlåt. 

Kommentarer
Postat av: Ull

Bra att du mår bra. Gackt ÄR söt.

2006-04-21 @ 21:44:25
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: Emzi

Ganska bra iaf. *nicka*

2006-04-21 @ 22:20:58
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: riruru

Woah gackt är ju typ mega super duper kawaii jue :3

2007-10-23 @ 19:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0