Mizerable



Jag har ont. I magen. Tydligen har jag ätit för mycket igen. Man är smart ibland.
Just nu orkar jag inte tänka på någonting. Allt går åt rumpan och jag bara säger åt alla att jag mår bra. Jag vill inte medge att jag inte klarar av detta. Skolan.
Jag kommer inte kunna göra uppgiften. För jag förstår inte. Ville börja gråta i bussen när jag uppfattade det men hindrade mig själv.
Skolan är inget för mig.

Jag är rädd för att gå tillbaka.

Rädd.

Where can I go so that the sadness of being
alone will disappear?
"I   h a v e   t o m o r r o w......"

Gackt - Mizerable

Kommentarer
Postat av: Ull

Stackars mage, stackars dig.

Som vanligt är du dock jättefin på bilden :') Jag tycker om den bilden.

2006-04-16 @ 22:11:32
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: Emzi

Jag överlever/de.

Det finns bättre men jag kan inte lägga in dem , eftersom jag tappat min sladd till kameran...

2006-04-17 @ 11:20:08
Postat av: Ull

synd :(

2006-04-17 @ 19:55:24
URL: http://kilklack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0