Jesus Christ

Vad kan man säga. Lillebror någonstans och festar. Jag sitter här och skall snart titta på lite tv. Jag har varit på en fest, vilket var helt trevligt. :) Inga supfester. Skulle troligen inte ens vilja, men skulle gärna vilja ha att välja. Det har jag ju såklart inte.

Jag vet inte vad som kommer hända. Jag vet inte.
Jag orkar inte tänka på henne just nu. eller dem. Jag orkar inte tänka.
Det kommer inte hända ännu så jag är nöjd. Och dessutom så kommer jag ju inte vara ensam då. Så det känns tröstande.

Veckoslutet har varit okej.  Inge speciellt. Utom att jag fastna i att skriva engelska. Först visste jag ju inte vad det skulle bli, men det blev en liten berättelse. Kommer skriva in den på datorn imorron antagligen. Idag hinner jag inte mera.

Trött. På allt. Har en massa jag borde få gjort. Jobba jobba jobba. Äsch. Orka.

Mår okej.

Älskar Hyde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0