Angel



Through the darkness and broken glass
I'll come for you, if you only ask
And there i'll stand
Just for you


Million miles between our lives
can't keep us apart from our grieving hearts
sealed with love
God speed my darling
Lovex - Guardian Angel

Har inte skrivit någonting på en tid. Har bara inte haft tid. Haft för mycket praktik and stuff.

Mår väl helt okej. Eller ganska iaf.

J föreslog att jag skulle beställa tid hon P som är skolkuratorn. Kanske jag faktiskt borde göra det. Det kanske skulle kunna vara helt bra.


Fast vi får se.
Jag skall gå till skolan imorron för att träffa Zan. Det blir härligt. Har inte träffat henne på en evighet, men ändå är jag lite orolig för att gå till skolan. Jag är rädd för människorna där.

Jag håller på att åka mot Goth stilen. Helt klart.  M sa att jag inte får göra det. Hon kommer väl då sluta umgås med mig. :/




I'm becoming something diffrent. I don't know what and it scares me.


Kommentarer
Postat av: amandine

emzi, du har det underbaraste leendet!!

och nu är jag ordentligt nyfiken, vad är så intressant på andra sidan havet? :)

(undrar en som vet hur det känns)

2006-04-10 @ 21:22:37
Postat av: Emzi

Amandine!!! :D:D

Tack I guess. :)

Ja-a du. Det är sååå mycket.

2006-04-11 @ 06:45:02
URL: http://emmelemzi.blogg.se
Postat av: Anonym

Mohahah, bli goth, you're gorgeous.

Skaffa tid hos kuratorn. :o

2006-04-11 @ 11:32:32
Postat av: Emzi

Så jag skall bli goth för att jag är snygg. Går det ens ihop?

I will, sen när jag är bäck in school.

2006-04-11 @ 17:40:26
URL: http://emmelemzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0