Om personen jag.

 kopierat från: http://elinacederborg.blogg.se/
OM MIG
namn:
Emma
kön: flicka
ålder: 17 år
längd: Int lång...
vikt: Ingen aning..vill int veta
nickname: Emzi, Izme o.s.v
hårfärg: Egna färg e typ ljusbrun, men nu är det rött
ögonfärg: jag ser int mina ögon

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst: nope
ätit sushi: ja, blä
stått på scen: yesh
blivit dumpad: nope
varit ihop med någon som varit otrogen: Nope
varit med om en bilolycka: nope (det här e lätt)
klättrat på berg: int riktigt berg, men i mitt huvud, ja. 
sett vita huset: i tv ja

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: varmt
spets eller satin: spets
blått eller rött: rött definitivt
regn eller snö: snö
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusensköna: ROSOR!
vår eller höst: höst, då när det inte ännu är himla kallt
historia eller vetenskap: historia (om man nu måst välja nån)
matte eller engelska: engelska, of course


MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Ja
vet den om det: don't think so.
gillar någon annan dig just nu: don't know.
vad tittar du på hos en kvinna/man: leendet, kläderna

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
Ja
kramat någon: Tror int det, tyvärr
kommit sams med dina föräldrar: öfcöurse
bråkat med en kompis: nää int direkt

GILLAR DU ATT
ge kramar:
sku göra det hela tiden om jag kunde
ge massage: njaa...
gå promenader i regnet: nää

ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: var i sweeden och hade skönt hemma...sov
svär du för mycket: ibland ja, måst försöka minska
när duschade du senast: igår
vilken färg är det på dina byxor just nu: Jeans (ljusblå)
vilken färg är dina underkläder: vit
vilken låt lyssnar du på just nu: tv:n
vad var det sista du sa: mummla något.
vad är brevid dig just nu: en massa papper, min lillebrors mobil, pennor.
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): råddigt.
vad var det sista du åt: pasta
vem vill du spendera resten av ditt liv med: hmm vad kan jag säga
har du en lavalampa: nää...
hur är vädret just nu: det regnar int.
vad gjorde du igår natt: sov
vem pratade du sist med på telefon: mia
vad gör dig glad: Vännerna, musik.
vart skulle vilja du åka: sweeden.
för att shoppa: *funderar*
för att festa: Festa? I don't do that...
för att ha sommar: Sweeden
vill du ha barn: ja
vad ska dom heta: Har int tänkt på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0