Make Poverty History

Gårdagens fest. Det var helt superroligt!

Träffa Mia och Chobb i metron. Märkte på stationen att min finger blödde, det var inte himla trevligt. Jag var den enda av oss med kjol på mig (utanför?). När vi steg ut ur spårvagnen och började gå mot skolan tände (Int sååå!) bådetvå en tobak (utanför igen). Så när vi kom (okej...öööh) närmare skolan träffa vi Tina och Calle som oxå börja röka (Ou maan) Så jag var den enda som inte stod med en tobak i handen. Så gick vi in i skolan, först visa vi ju biljetten åt portsarna i dörren, och gav jackorna. Tina blev ute, väl, för att vänta på Heidi och Calle stack någonstans (troligen in i EK rummet), vi stannade och kollade på alla som var där. Himla lite människor. 
Cecilia kom (int såå människor!) Hon såg jättefin ut. 
Jag dumpa Mia och Chobb och gick till Calle, Cecilia, Emilia och Sebastian (?). 
Cecilia frågade om vi alla kände varandra. Jag bara sa att jo, men Calle sa "jo, tyvärr." (*grr* med dig Calle!) Efter en stund sa han att jag är hans 6 1/2 åriga dotter. Cecilia såg lite förundrad ut (Jag förstår henne.).  
Jag sprang fram och tillbaka mellan M o C och Calle, men Calle vann nog varje gång. Jag skratta helt skit mycket! 
När ballongregnet kom så blev det en massa pang och skit. Även Calle börja söndra ballonger (eller bollar som han kalla dem).
På spårahållplatsen på väg hem var en berusad gubbe som börja prata med oss, int himla kiva (e glad att jag inte var ensam)

SES PÅ MÅNDAG CALLE! (ifall du nu sen läser det här, tvivlar starkt)

Kommentarer
Postat av: Mentorion

:) lät ju kul... å ja ha hört att kjol e inne nu så de va väl dom som va utanför då ;)

uss för tobak :P

2005-10-08 @ 19:42:34
Postat av: emzi

Perfekt! I'm IN! :P

2005-10-09 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0